επεράσαμ’ όμορφα, όμορφα, όμορφα…

Θυμάστε αγαπημένοι αναγνώστες όταν σας έλεγα ότι έδωσα ΑΣΕΠ και τελείωσε, θα σας ξαναπω γι’αυτό όταν βγουν τ’αποτελέσματα και θα δω αν έχω περάσει;;

Η συνολική προετοιμασία μου δεν ξεπέρασε τον μήνα (ειλικρινά «ντροπή μου» έλεγα όταν πήγαινα να δώσω…), με μια χαλαρή ανάγνωση (και μάλιστα στο γραφείο) ενός και μόνο βιβλίου θεωρίας Βιολογίας και ενός μικρού συνοπτικού εγχειριδίου για την γεωλογία (χημεία και φυσική ούτε που ακούμπησα..). Για τα λεγόμενα παιδαγωγικά διάβασα δύο απογεύματα, κάτι σημειώσεις για τα θεωρητικά και κάτι πρότυπα σχέδια μαθημάτων για την ειδική διδακτική.

 C’ est tout!   Ούτε ξενύχτια πάνω από τα βιβλία, ούτε φυσικά να δίνω τα ωραία λεφτουδάκια μου σε μπόνιαδες και καρφιά για να μου μάθουν τι;;;

και πέρασα 🙂

από τα 800 άτομα περάσαν 291. Χαμηλό ποσοστό κατά την άποψη μου. Από αυτούς τους 291, οι 53 πρώτοι διορίζονται. κι εγώ είμαι στο 40+…

αυτά λοιπόν από την αγαπημένη σας (οσονούπω) καθηγήτρια 🙂

~ από nemesis στο Ιουνίου 20, 2009.

Ένα Σχόλιο to “επεράσαμ’ όμορφα, όμορφα, όμορφα…”

  1. Συγχαρητήρια!!! Καλωσήρθες στην εκπαίδευση!

Σχολιάστε

 
Me write pretty one day

/they say you used to be so kind, i never knew you had such a dirty mind//

Μεσα στη Νυχτα

Όταν η ματαιοδοξία συνάντησε την αυτοψυχανάλυση

the in/tv/duals - Season 3

last night the TV saved my life

INDIBLOG

αρχή ινδίκτου

Ροΐδη και Λασκαράτου Εμμονές

κατά του Ανορθολογισμού, απ' όπου κι αν προέρχεται

ΠΑΡΑΦΩΝΙΑΔΕΣ . . .

Προτιμώ μια αλήθεια που ακούγεται σαν ψέμα από ένα ψέμα που ακούγεται αληθινό...

